12 Aralık 2010 Pazar

Ama Arkadaşlar İyidir

Efendim bana hasta muamelesi yapıp sinir hapı veren deli doktorunu saygıyla selamlayıp bununla yetinmiyorum ve yanı sıra aile fertleri ile anarak sevgiyle çınlatıyorum kulaklarını...

Bir herif düşünün, bir hayvan herif. Düşünün ki bu hayvan herif bi'arkadaşı ile kilitlenen trafiğin tam orta yerinde kalmış, ne bir yere gidebiliyor ne de bir şey yapabiliyor(-lar). İlk anlar kendisi de farkında değil gergin oluşunun ve derken oyalanacak bir şeylerin arayışına giriyor bu anlarda. Biraz daha zaman geçiyor, artık kendisi de farkında gergin olduğunun ve bu gerginliğinden kurtulabilmek adına patlayacak bir şeylerin arayışına giriyor diğer tüm uğraşılarıyla arayışlarını bir kenara bırakarak. İşte tam o an var gücü ile kornaya basan, basmaktan ziyade abanan kişi arkadaşımızın tüm bu arayışlarına son veriyor. Bu yapılana tepki olarak trafikte sersefil olmuş arkadaşımızın yaptığıyla sarfettiği sözleri için buyrun;

Elimizde hali hazırda mevcut olan arkadaşımız, bu hayvan herif önce bulunduğu aracın üstünü açarak arabanın tepesine tırmanıyor.


ve ardından şairin de söylemiş olduğu gibi;

"Anasını si**iğiminin trafiğine yatıya geldik biz zaten, sen basıp abanmasan o a**na koyduğumunun kornasına ilerlemeyecek miyiz sanıyon oros** **cuğu?!"

diye haykırmaktan öte, böğürüyor. Araca geri girdiğinde ise artık daha sakin ve daha bir mutlu hal, tav(-ı)ra bürünüyor, hatta gülümsüyor bile çirkin oluşuna aldırmaksızın. Tüm bunların ardından da;

"Her s**te kornaya basıp var gücüyle abanan adamın - şoförün anasını s**esim geliyor... Salon bey(-e)fendisi kişiliğimi, tavrımı bozmayayım diye uğraşıyorum ama zorla bozdurtuyorlar arkadaş!"

şeklindeki açıklamasını ihmal etmiyor tabii.

Diğer bi'arkadaş ise bu esnada olup bitenin şokuyla yazık "N'oluyo a**na koyayım ya?!" diyerek - o da - tırmanmış aracının tepesine ve sigarasından çektiği nefes(-leri) eşliğinde izliyor tüm bunları.

İşte ben de bunu yapan - yaşayan arkadaş(-lar)ıma değil de bana bin bir türlü ilaç verdiğinden ötürü haykırmaktan öte böğürüyorum doktorumun ve aile fertlerinin kulağı çınlasın diye... Ama siz bakmayın bana, özünde iyi çocuktur aslında arkadaşım.

Yazan, çizen : GeriBesmele

Yöneten, oynayan ve oynarken pandik atıp kaçan : kwnch ile bi'arkadaş

Dipnot : Söylendiği söylenen sözlerde kısmi düzenlemeler vardır, belki de yoktur.
Paylaş/Kaydet/Takip et Paylaş