5 Aralık 2011 Pazartesi

Bedelli Öğrencilik

Okul vakti harici ve okul dışı bir yerde öğretmen ile karşılaşılır, öğretmen sorar kendi dersini kastederek;

- Sınavın nasıldı?

diye ve öğrenci durur mu? Yapıştırır cevabı!


- Hocam beşinci senem bu okulda, bu da demek oluyor ki beş dönemdir bir fiil alıyorum bu dersi ve bu vakte dek fire vermedim de sınavlarınızda. Buna mukabil olarak daha evvel toplamda on iki sefer olmak üzere sınavınıza girmiş bulunuyorum. Bu kağıdımı da on üçüncü olarak arşive ekleyin ki seri bozulmasın.  Kısa dönem öğrenciyken, mezuniyet terhise döndü de uzun dönem misali hal aldı okul. Siz de baktıkça beni anımsayın, saygılar, şerefe...

Aldığı cevap üzerine

- Bir dokunduk, bin ah işittik oğlum?

der öğretmen ve cevabı yine gecikmez;

- Yok hocam! Daha on üç oldu. Hem bin tanesine değil sizin, benim ömrüm dahi yetmez.

Sonuç itibariyle, bedelli öğrencilik istiyoruz efendim.
Paylaş/Kaydet/Takip et Paylaş